Cały rok z Reebok!

Kampania Reebok, na kanwie której oparty jest program treningów Be More Human to idea sięgająca głębiej niż sam trening.

To wiara w to, że pokonując nasze fizyczne ograniczenia stajemy się lepszą wersją siebie. Wyostrzamy umysł, wzmacniamy ciało, nawiązujemy znajomości.

To przekonanie o tym by być „bardziej ludzkim”.

To przekonanie o tym, by być człowiekiem naprawdę. Z lękami, niedoskonałościami, wadami ale i odwagą by zawalczyć o marzenia.

To wezwanie by wykorzystać swój nieograniczony potencjał.

Ten punkt widzenia zawarty został w nowym symbolu marki – Reebok Delta. Jego trzy boki oznaczają trzy kierunki zmian, jakie niesie ze sobą uprawianie aktywności fizycznej:

fizyczną, psychiczną, społeczną.

Zapraszam Cię do tej zmiany poprzez uczestnictwo w moich treningach.

Zobacz jak wyglądały w minionym roku.


BE MORE HUMAN – Trening z Mileną #1

SONY DSC

Pierwszy trening rozpoczynający cykl.

BootCamp – intensywny i wymagający dobrej kondycji fizycznej. Kształtuje zarówno wytrzymałość jak i odporność psychiczną:) Inspirowany jest treningiem wojskowym, a wywodzi się z treningu amerykańskich żołnierzy -rekrutów. Angażuje mięśnie całego ciała i nie wymaga dodatkowego sprzętu.

Ilość osób, która wzięła udział: 60

Miejsce treningu : hala Studium Wychowania Fizycznego i Sportu UJ

Data: 28.02.2016

Dodatkowo: Uczestnicy otrzymali opaski memberskie od marki Reebok!


BE MORE HUMAN – Trening z Mileną #2

SONY DSC

TMT ( Total Muscle Training) – trening mięśni całego ciała, całkowicie podporządkowany rytmom płynącej muzyki. Opiera się na niezwykle intensywnych kombinacjach ćwiczeń i podzielony jest na 6 bloków (1,2 – ćw. w podskokach; 3 – ćw. wzmacniające mm nóg; 4 – ćw. wzmacniające mm. ramion, 5- ćw. w podporach, 6 -ćw. wzmacniające mm. brzucha). Dostosowany do możliwości każdego ze względu na stopniowanie trudności wykonywanych interwałów.

Ilość osób, która wzięła udział: 63

Miejsce treningu: Studium Wychowania Fizycznego i Sportu UJ

Data: 03.04.2016


BE MORE HUMAN – Trening z Mileną #3

SONY DSC

Trening siłowy w parach metodą Tabaty – to właśnie na tym treningu uczestnicy mieli możliwość lepiej zintegrować się ze sobą. Praca w parach wymusiła nawiązanie kontaktów towarzyskich i tym samym zaowocowała zawarciem nowych relacji. Uczestnicy budowali siłę poszczególnych mięśni, wykorzystując ciężar ciała partnera lub własny. Czasami partner imitował maszyny znane nam z siłowni lub służył za przybór, dzięki czemu przypominał pracę z wolnym ciężarem. Cały trening wykonywany był metodą Tabaty (20 sek ćwiczeń/10 sek przerwy x8). Jeśli macie ochotę spróbować takiej formy ćwiczeń już dziś – odsyłam do treningu online ze mną —>https://www.youtube.com/watch?v=-Ip5AreWrJk

  To chyba jeden z moich ulubionych treningów!

Ilość osób, która wzięła udział: 72

Miejsce: Studium Wychowania Fizycznego i Sportu UJ

Data: 24.04.2016

Dodatkowo: Na koniec treningu przewidziano konkurs pompek dla uczestników, którego zwycięzcą został Grzegorz Błasiak. Otrzymał on zestaw treningowy od marki Reebok.


BE MORE HUMAN – Trening z Mileną #4

bmh-4

Statyka i Stretching – trening mentalny, który kształtował statyczną siłę mięśni oraz zadbał ich uelastycznienie. Podczas zajęć szukaliśmy środka ciężkości, kiedy nasze ciała znajdowały się w różnych położeniach, a także próbowaliśmy poprawić zakresy ruchu w poszczególnych stawach. Wymagał siły, skupienia i integracji z własnym ja.  To właśnie na tym treningu niektórzy po raz pierwszy wykonali stanie na głowie!

Ilość osób, która wzięła udział: 50

Miejsce treningu: Klub Sportowy Podwawelski

Data: 08.05.2016


BE MORE HUMAN – Trening z Mileną #5

SONY DSC

Ostatni przedwakacyjny trening z cyklu.

Trening w formie obwodu stacyjnego – ćwiczenia wykonywane były na specjalnie przygotowanych stacjach, z założeniem naprzemienności pracy mięśniowej. Na zajęciach przeważnie wykorzystuje się rozmaite przybory i przyrządy, co bardzo uatrakcyjnia trening.  To trening, który wspaniale kształtuje wytrzymałość, zaznajamia ze sprzętem sportowym oraz sprawdza wszechstronność ćwiczących.

Ilość osób, która wzięła udział: 25

Miejsce treningu: Studium Wychowania Fizycznego i Sportu UJ

Data: 29.05.2016


BE MORE HUMAN – Trening z Mileną #6

img_6725

Pierwszy trening po wakacyjnej przerwie.

Trening funkcjonalny – ze sprzętem lub bez, składa się z pozornie prostych ćwiczeń, naśladujących ruchy dnia codziennego (wstawanie, siadanie, sięganie, schylanie się, kładzenie się).  Sekret tkwi jednak w objętości treningowej, czyli w tym wypadku dość dużej ilości serii i powtórzeń. Trening mocno angażuje mięśnie głęboko położone, dzięki czemu poprawia koordynację, wspomaga prawidłową postawę, a stosowany regularnie zmniejsza ryzyko nabawienia się urazów i  ulegnięcia kontuzji w codziennym życiu.

Ilość osób, która wzięła udział: 30

Miejsce treningu: Klub Sportowy Podwawelski

Data: 23.10.2016


 BE MORE HUMAN – Trening z Mileną #7

img_7150

TMT ( Total Muscle Training) – trening mięśni całego ciała, całkowicie podporządkowany rytmom płynącej muzyki. Opiera się na niezwykle intensywnych kombinacjach ćwiczeń i podzielony jest na 6 bloków (1,2 – ćw. w podskokach; 3 – ćw. wzmacniające mm nóg; 4 – ćw. wzmacniające mm. ramion, 5- ćw. w podporach, 6 -ćw. wzmacniające mm. brzucha). Dostosowany do możliwości każdego ze względu na stopniowanie trudności wykonywanych interwałów.

Ilość osób, która wzięła udział: 33

Miejsce treningu: Klub Sportowy Podwawelski

Data: 06.11.2016


BE MORE HUMAN – Trening z Mileną #8

be-more-human-trening-8

Trening w formie obwodu stacyjnego – ćwiczenia wykonywane były na specjalnie przygotowanych stacjach, z założeniem naprzemienności pracy mięśniowej. Na zajęciach przeważnie wykorzystuje się rozmaite przybory i przyrządy, co bardzo uatrakcyjnia trening.  To trening, który wspaniale kształtuje wytrzymałość, zaznajamia ze sprzętem sportowym oraz sprawdza wszechstronność ćwiczących.

Ilość osób, która wzięła udział: 20

Miejsce: Studium Wychowania Fizycznego i Sportu Uj

Data: 27.11.2016


BE MORE HUMAN – Trening z Mileną #9

img_8536

Ostatni już w tym roku trening z cyklu #bemorehuman.

ABC (Abdominial back and core) + Stretching – trening mający na celu wzmocnienie mięśni posturalnych  (głównie brzucha i grzbietu, a także pośladkowych),  które to odpowiedzialne są za stabilizację kręgosłupa i miednicy oraz utrzymywanie prawidłowej postawy. Trening wykonaliśmy z piłkami gumowymi fitness, które wymusiły intensywniejszą pracę mięśni i uatrakcyjniły trening, a  zakończyliśmy go 20 minutowym rozciąganiem.

Ilość osób, która wzięła udział: 43

Miejsce: Klub Sportowy Podwawelski

Data: 18.12.2016

Dodatkowo: Podsumowanie całorocznej pracy uczestników, zakończyło się wyłonieniem osoby, która wykazała się nawyższą frekwencją na treningach #bemorehuman. Została nią Pani Dorota Słowik, która otrzymała w nagrodę torbę sportową marki Reebok.

DZIĘKUJĘ

ZESPOŁOWI REEBOK ORAZ WSZYSTKIM UCZESTNIKOM

ZA TEN WSPANIAŁY ROK!

Share on Facebook39Tweet about this on TwitterShare on Google+0

Jedna odpowiedź do “Cały rok z Reebok!”

  1. megis napisał(a):

    Świetne podsumowanie:) Czekam na kolejne treningi!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *